sábado, 13 de octubre de 2012

La Transiscar



Tot i que tot apuntava a que seria una pedalada molt fàcil, no ho ha estat gens ni mica!!

La sortida a sigut de les més díficils que he vist, més de 500 bikers, i a primera fila tota una colla de gent bona!! la primera mitja hora a sigut d'infart, el ritme feia por, i fins que el grup no s'ha estirat una mica la tensió a sigut màxima...no volia ni beure per no deixar anar el manillar, primer un tram pla amb plat gran, petites pujades i per fi el primer corriol, sembla mentira però en cap moment he estat sol i desde que hem sortit fins que hem arribat, el grup amb el que anava no ha deixat d'apretar ni un moment, no hi hagut descans...a la mínima que afluixaves ja tenies al "pelotón" darrera!! i això poc a poc es nota...ha sigut un estira i arronsa, i tan podies estar al davant com en tres segons passar al final!! quan ha arribat el segon corriol m'ho he passat de conya, hem donava la sensació que anava volant, però només m'ho semblava...perquè al girar-me ja tenia un altre cop el grup al detràs!! en un lloc més tècnic he vist com la gent esquivava un esglaó pel costat...jo per fer-me el valent el baixo pel mig, quan la roda toca a baix a deixat de girar i he sortit pel davant!! al bomber que hi havia se li escapa la rialla...jeje, però m'aixeco, m'espolso i continuo!! ara més pista rodadora...les cames ja cremen i ningú afluixa el ritme. Ja cap al final un tros de sender en pujada molt maco, previ calentament per l'esprint final!! a 8 km del final el sis que anavem ens hem tornat bojos, es podria dir que la cursa ha començat allí!!  ara tu...ara jo...ara tu...ara jo...ARA TU!! al final tot i que hi he possat totes les ganes he vist com metre a metre dos nois s'anaven allunyant poc a poc!! ha sigut una cursa de les dures... no per la dificultat, sino per el nivell que hi havia i perquè el ritme a sigut molt alt en tot moment!! en resum...que més que una pedalada de btt a semblat més una marxa cicloturista.
 
Entro el 23 de la general i 2on de la meva categoria amb un temps de 2h 33min!!
 
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario